fredag 12. februar 2016

Det rusler fremover

På helsestasjonen på første gruppemøtet snakket helsesøster om at vi skal se etter de små endringene hos barna. De skal lære litt hver dag. Utvikle seg litt hele tiden. Derav babysteps. Det er nok et viktig fokus både for barna og oss selv. Jeg forsøker å fokusere på de små endringene. Når man ser tilbake så er det jo mange mange små endringer som gir en stor endring.

En viktig endring er at jeg nå kan bevege meg igjen! Jeg gikk tur med en venninne i går uten å få vondt. Ok, så fikk jeg litt vondt i ene siden helt på slutten, men det overlever jeg. Dessuten funker bekkenbunnstreningen. Nå kan jeg nyse igjen :-D

Lille utvikler seg også litt og litt. Nå ligger hun både på magen og ryggen hver dag. Hun koser seg med å se på Sophie som henger over henne når hun ligger på ryggen. Egentlig koser hun seg på magen også. Selv om det nok er ganske tungt. I hvertfall koser hun seg et par minutter før hun er for sliten.

Et annet område med små steg fremover er sesongen. Vi nærmer oss sakte men sikkert vår og sommer. I går, på vei fra barnehagen, tok jeg dette bildet. Oslo er ganske vakker




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar