torsdag 11. februar 2016

Mus og Minah

Møt Mus og Minah. Det er kosene til Lille. Mulig de har et annet navn når hun blir større, men det var hva de het nå. Litt rart for Mus er en katt. Minah er en enhjørning. Vesla kjøpte Minah til Lille da Lille ble født. På samme måte har Mus en tvilling som Vesla fikk av Høvdingen da hun ble født. Høvdingen har Kos og Tigerkos. Vesla har også Sjiraff. Jeg tror disse seks finner på mye rart når vi ikke er hjemme, eller når vi sover.

Her ser dere Mus og Minah som poserer for kamera, samtidig som de passer på Lille som sover i bagen sin. 


Her har Minah sneket seg over på bordet for å sjekke om Vesla har satt igjen godteri til henne. Søtmoms!  
- Minah, du får ikke lov til å klatre på bordet! Og godter er kun på lørdager.


Ved siden av ser jeg at Mus har blitt med. Hun har avslørt meg! Hun fant glasset mitt med rester av Pepsi Max. Hvordan skal jeg forklare at "vi" bare drikker brus på lørdager nå?

Kanskje jeg skal bestikke Mus så hun ikke sladerer til Lille og de andre barna og kosene?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar